Як перестати тратити час

14 декабря 2014 - glamur
Як перестати тратити час


1. Дрібні неприємні справи, які ви не хочете робити і відкладаєте на самий останній момент. Або взагалі намагаєтеся проігнорувати. Всі неоплачені рахунки, нез'ясовані питання з документами мають здатність розростися в гігантську проблему, на вирішення якої потрібно купа часу. Краще записати все на папірець і постаратися щодня вирішувати те чи інше питання. Причому ви з подивом побачите, що нерідко на кожну справу потрібно не більше 15 хвилин, які ви з легкістю можете знайти.

2. Безлад в речах і документах. Ваша квартира може виглядати ідеально, але ви все одно не знаєте, де у вас що зберігається.Розберіться в речах і документах. Це набагато краще, ніж 3:00 шукати свідоцтво про народження або «щось червоне плаття, яке точно лежить в шафі у великій кімнаті».

3. Погано складена логістика справ. Краще записати все, що потрібно зробити на тижні, і оцінити масштаби. Тоді ви зрозумієте, що отримати довідку і заїхати в гості до тітки можна в один день, бо тітка живе якраз поряд з поліклінікою. Коли картина майбутнього у вас зафіксована у письмовому вигляді, легше все оптимізувати, ніж потім намотувати кілометри.

4. Прокрастинація. Дуже модне слово, все цим хворі. Але це зовсім не втішно! Давайте розбиратися, що робити. Над вами висить тонна завдань, ви не знаєте, як до них до всіх відразу підступитися, розумієте, що все це нездійсненно і нестерпно, - і замість роботи Серф в Інтернеті. Або займаєтеся будь-який інший нісенітницею. Як показують різні дослідження (ви можете в хвилини прокрастинації почитати в Інтернеті), така реакція - зовсім не свідчення вашого безвілля або ліні. Просто занадто багато всього навалилося. Коли ви розумієте, що вже годину провели непродуктивно, а віз і нині там - відійдіть від комп'ютера. А краще навіть зробите невелику прогулянку. У цей час все обміркуйте. Повертайтеся і складайте стратегічний план. Наприклад, зараз ви швидко постараєтеся відсунути справу А на максимально пізній термін, справа B не таке вже термінове, але ви його вже почали (доведеться відкласти) - і в якості палаючого у вас залишається тільки С, яке можна розбити на дрібні етапи і зрозуміти, коли ви його реально зможете виконати. Як тільки ви вийшли з клінчу - закривайте всі вкладки в браузері і приступайте до роботи.

5. Безглузді конфлікти на роботі. Так, бувають ситуації, коли дійсно потрібно вийти на стежку війни.Але трапляється, що ви зірвалися на когось, хто вас просто дратує, або були не в дусі. Намагайтеся тримати себе в руках. Пам'ятайте, що офісні війни не тільки вимагають вашої енергії, а й поглинають час. Якісь питання можна було вирішити швидко, але з бухгалтером, з яким ви посварилися, все затягується і затягується.

Звичайно, доведеться завести тижневик або спеціальний додаток, а також стати миролюбні - але зате ви з подивом виявите, що в добі набагато більше часу, який можна проводити приятнейшим для себе чином, а не даремно витрачати.

Рейтинг: 0 Голосов: 0 924 просмотра
Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!